Mam kod:
int main( int argc, char * args[])
{
SDL_Init(SDL_INIT_EVERYTHING);
SDL_Surface *ekran = SDL_SetVideoMode(800,600,32,SDL_DOUBLEBUF);
SDL_Surface *roboczy = NULL;
roboczy = SDL_LoadBMP("greencircle.bmp");
if(!roboczy){cout << "Nie ma greencircle.bmp\n"; return 0;}
SDL_SetColorKey(roboczy, SDL_SRCCOLORKEY, SDL_MapRGB(roboczy->format,255,174,201)); // tu jest problem.
SDL_BlitSurface(roboczy,0,ekran,0);
SDL_Flip(ekran);
SDL_Delay(5000);
cin.sync();
cin.get();
return 0;
}
Problem jest w tym, że mimo załadowania obrazka greencircle.bmp program wali sie podczas "usuwania" tła.
Gdy otworzę z exeka, program działa (wyświetla bitmapę bez tła) lecz zacina się "brak odpowiedzi".
Link do obrazka z debuggera: http://i41.tinypic.com/ouazhv.png