Problem z załadowaniem obrazka

0

Mam kod:

int main( int argc, char * args[])
{
	SDL_Init(SDL_INIT_EVERYTHING);
	SDL_Surface *ekran = SDL_SetVideoMode(800,600,32,SDL_DOUBLEBUF);
	SDL_Surface *roboczy = NULL;
	
	roboczy = SDL_LoadBMP("greencircle.bmp");
	if(!roboczy){cout << "Nie ma greencircle.bmp\n"; return 0;}

	SDL_SetColorKey(roboczy, SDL_SRCCOLORKEY, SDL_MapRGB(roboczy->format,255,174,201)); // tu jest problem.

	SDL_BlitSurface(roboczy,0,ekran,0);
	SDL_Flip(ekran);
        SDL_Delay(5000);

	cin.sync();
	cin.get();
	return 0;
}
 

Problem jest w tym, że mimo załadowania obrazka greencircle.bmp program wali sie podczas "usuwania" tła.
Gdy otworzę z exeka, program działa (wyświetla bitmapę bez tła) lecz zacina się "brak odpowiedzi".

Link do obrazka z debuggera: http://i41.tinypic.com/ouazhv.png

0

omg naprawiłem[solved] -> rozwiązanie to wklejenie obrazków nie tylko do folderu "debug" ale do wszystkich folderów w projekcie, wtedy łapie obrazki.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1