Ok, to cały kod źródłowy timera. Program się uruchamia, piłka lata po ekranie, ale paletka zwana niebieska się nie przesuwa
private: System::Void timer1_Tick(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e)
{
pilka->Left=pilka->Left+x;
pilka->Top=pilka->Top+y;
char n = getch();
switch(n)
{
case 'w': niebieska->Top=niebieska->Top-1; break;
case 's': niebieska->Top=niebieska->Top+1; break;
};
if(pilka->Top<=0) y=-y;
if(pilka->Top+pilka->Size.Height==Form1::Size.Height)
{
pilka->Top = Form1::Size.Height-pilka->Size.Height;
y=-y;
};
if((pilka->Left==niebieska->Left+niebieska->Size.Width)&&(pilka->Top+pilka->Size.Height>=niebieska->Top)&&(pilka->Top<=niebieska->Top+niebieska->Size.Height)) x=-x;
if((pilka->Left+pilka->Size.Width==czerwona->Left)&&(pilka->Top+pilka->Size.Height>=czerwona->Top)&&(pilka->Top<=czerwona->Top+czerwona->Size.Height)) x=-x;
if(pilka->Left==0)
{
pktc++;
MessageBox::Show("Niebieski: "+Convert::ToString(pktn)+"Czerwony: "+Convert::ToString(pktc));
pilka->Left=500;
pilka->Top=300;
x=-x;
y=-y;
};
if(pilka->Left+pilka->Size.Width==Form1::Size.Width)
{
pktn++;
MessageBox::Show("Niebieski: "+Convert::ToString(pktn)+" Czerwony: "+Convert::ToString(pktc));
pilka->Left=500;
pilka->Top=300;
x=-x;
y=-y;
};
}