Piszę grę, wisielec.
Wszystko już mam (90% programu), jednak męczę się z pewną pętlą.
Wpisane słowo do odgadnięcia to załóżmy "alaska"(wpisywany do edita), wciskam start i program zamienia ten wyraz na "_ _ _ _ _ _" który jest wyświetlany w label'u. Zrobiłem tak że słowo do odgadnięcia jest zapisywane do oddzielnego stringa (var slowo:string; / slowo_edit:=slowo;). Po czym przystępuję do szukania wpisanych liter do drugiego edit'a w slowo typu string, odbywa się to w ten sposób:
for i:=1 to length(slowo) do
if slowo[i]=literka[1] then ...no i tutaj powinien program podmieniać znalezioną literkę w słowie z podłogą (_) biorąc pod uwagę miejsce na którym literka w słowie jest
. No i właśnie nie wiem co napisać po tym "then" napisałem coś takiego: labelek[i+1]:=literka[1]
; no ale nie chce zadziałać?
Mógłbym uzyskać jakąś podpowiedź do rozwiązania tego problemu ?