Spowolnienie animacji w pygame

0

Napisałem sobie pewną animację w pythonie z uzyciem pygame, wszystko dzieje sie w petli while True, ale dziala to torszke za szybko, nie za wiele mozna zobaczyc. Czy da sie jakos regulowac czas odswiezania, czy jak to nazwac?

Prosze o porady

0

Słówko klucz do obadania - timery. C oto jest timer, jak się go używa, z czym się to je.

0

po zastosowaniu pygame.time.wait(millseconds) wygląda jakoś nienaturalnie wtedy moja animacja :/

0

delay() tez daje efekt dziwnej animacji, jakiej nienaturalnej takiej ;/

0

A ile dajesz tych milisekund? Dla 60 FPS powinieneś dać ~17.

0

W moich grach robiłem to tak:

  • przed pętlą while clock = pygame.time.Clock()
  • na końcu bloku wywoływanego w pętli clock.tick(self.demandedFps) # gdzie demandedFps wynosi np. 30.0

Może być :D ?

0

17 (dokładniej to 16.(6)) - czas generowania klatki. Jeśli czas generowania klatki > 16.(6) to nie czekać.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0