Witam! Przepisując 4. raz mój prosty komunikator, natknąłem się na taką rzecz przy testowaniu. Metoda Receive klasy Client nie zwraca jakby nic bo ani if ani else się nie spełnia. Wcześniej robiłem podobne jak nie identyczne rozwiązanie i działało. Moglibyście przeanalizować kod i powiedzieć co jest do cholery nie tak??
// to tutaj mam w wątku (pętlę i takie tam):
Client client = new Client(listener.AcceptTcpClient());
Log("New pending connection from: " + client.Address); // tu ok, wyświetla się o połączeniu
if (client.Receive() == Client.LoginRequest) // o tu..
{
clients.Add(client);
Log("Client login succeed");
}
else
{
client.Close();
Log("Client rejected");
}
// to sobie robię na od razu serwerze, bo nie zdążyłem zaimplementować tego w kliencie:
System.Net.Sockets.TcpClient c = new System.Net.Sockets.TcpClient("127.0.0.1", 1024);
System.IO.StreamWriter w = new System.IO.StreamWriter(c.GetStream());
w.WriteLine(Client.LoginRequest); // tu wysyłam prośbę i ch** ;/
// metoda Receive klasy Client:
public string Receive()
{
return reader.ReadLine();
}
Pomożetie?