Odwołanie się do elementu nieznanej dowolnej struktury

0

Mam szablon w którym istnieją elementy typu A

 template<typename A>
struct Loos
{

    A w1;
    A w2;


    A function("po jakim polu ma porównywać"){ if(?) return w1;} // jeśli w1 jest większe

}

Pytanie. Jak mam porównać te dwa elementy względem dowolnego pola typu A? (znak zapytania w kodzie)
Powiedzmy, że A jest strukturą z polami nazwa i liczba_miejsc. Jak napisać metodę (function) struktury Loos tak aby możliwe było porównywanie elementów A po polu przekazanym w parametrze metody najlepiej jako string np "liczba_miejsc" tego pola?

0

A jak sobie to wyobrażasz? A jak ktoś zrobi Loos<int> albo Loos<moja_klasa> to co się stanie przy wywołaniu tej metody? Napisz co chcesz osiągnąć, bo na kilometr widać że masz błąd w designie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1