Nie podałeś adresu strony ani jej kodu!
Zakładam, że chodzi Ci o ten, który masz w stopce -- ale na drugi raz podaj wyraźnie taką informację. Bo tutaj wiele osób ma swoje strony domowe, ich adresy umieszcza w stopkach, a pozycjonuje zupełnie inne witryny.
Google WIDZI stronę fotofirma.com.pl. Ale czemu nie pojawia się ona na SERP-ach z konkretnymi frazami...?
Przede wszystkim wiedz, że Google praktycznie nie patrzy na zawartość meta-taga keywords. Nie patrzy na to przez zachowania pozycjonerów-cwaniaczków, którzy wsadzali tam różne rzeczy, których na stronie tak naprawdę nie było. Więc żeby trudniej było tym manipulować, Google zaczęło praktycznie zupełnie ignorować ten tag. Podobnie, niewielką rolę w pozycjonowaniu strony odgrywa meta-tag description.
Liczy się treść. Kod strony wciąż jest słaby. Zauważ proszę, że na stronie głównej praktycznie nie masz żadnej sensownej treści. W ofercie jest lepiej, ale w kodzie HTML nie używasz np. nagłówków. Pierwsze zdania tekstu (szczególnie dwa pierwsze akapity) nie zawierają zbyt wiele konkretów. To może się nie podobać nie tylko googlebotowi, ale również użytkownikom. Dobre, użyteczne, zwięzłe, ale konkretne teksty operujące hasłami, którymi operują użytkownicy są przyjazne nie tylko podczas czytania, ale i wcześniej -- podczas szukania strony.
Zadbaliście o jakieś linki do Waszej strony na innych witrynach?
Strona lepiej radziła sobie na ramkach, mając tę samą treść? o_O Czyżby mogło tu chodzić o to, że każda strona jest ładowana z index.php ze zwykłymi parametrami GET (a nie z np. przyjaznymi URL-ami)? O ile mi wiadomo, z tym to Google sobie jakoś radzi od pewnego czasu.