Wyświetlanie obrazków svg w aplikacji mobilnej.

0

Cześć,
czy ktoś z Was ma doświadczenie w pokazywaniu obrazków svg w aplikacji stworzonej przy pomocy fluttera?
Chciałem wyświetlić ikonki z możliwymi płatnościami, np:
https://static.przelewy24.pl/payment-form-logo/svg/26

mam taki kod:

GestureDetector(
              onTap: () => print('Kliknięto obrazek ' + "icon.name"),
              child: SvgPicture.network(
                "https://static.przelewy24.pl/payment-form-logo/svg/26",
                width: 480,
                height: 280,
                placeholderBuilder: (BuildContext context) => Container(
                  padding: const EdgeInsets.all(10.0),
                  //color: Colors.white,
                  child: const CircularProgressIndicator(),
                ),
              ),
            )

Jednak to co widzę po uruchomieniu aplikacji nijak nie przypomina tego co jest pod tym linkiem, dodane jest jakieś czarne tło, oryginalne niebieskie tło jest poza obrazkiem i pod innym kontem.
screenshot-20240215174228.png

Ktoś wie może jak to ogarnąć ?

2

Nie każdy SVG znaleziony gdzieś poprawnie będzie się rysowal na androidzie.

0

@marian pazdzioch to nie jest przypadkowy gdzieś znaleziony SVG tylko ikonka udostępniana przez przelewy24 na urządzenia mobilne więc zakładam, że parę osób już z tego korzysta, pytanie tylko jak to robią :)

1

Pracuję w firmie dostarczającej apkę dla miliona klientów dziennie i za każdym razem dostaję od grafika wektory które na androidzie nie działają (i grafik musi to poprawiać) więc twoje założenie to dość odważne założenie.

Spróbuj ściągnąć ten wektor, zaimportować do Android Studio i zobacz czy pokaże jakiś błąd.

0

Pracuję w firmie dostarczającej apkę dla miliona klientów dziennie i za każdym razem dostaję od grafika wektory które na androidzie nie działają (i grafik musi to poprawiać) więc twoje założenie to dość odważne założenie.

Co nie zmienia faktu, że nie wiadomo, czy grafiki są wadliwe (odstępstwa od standardu SVG, które są tolerowane przez większość bibliotek i programów), czy wyświetlanie grafiki w Androidzie jest skopane (grafika w pełni zgodna ze standardem, a i tak wygląda inaczej niż powinna). Jeżeli to pierwsze, to wiadomo, "garbage in, garbage out", a jeżeli to drugie, to znaczy, że Android nadal nie jest w pełni kompatybilny z SVG.

0
fra_gles napisał(a):

Ktoś wie może jak to ogarnąć ?

Najprościej zrasteryzować i zapisać w formacie którego specyfikacja nie liczy dziesiątek stron A4.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1