ObjectAnimator leci gdzie chce dosłownie

0

Cześć. W swojej aplikacji mam obrazek, który chce, by w pewnym momencie poleciał ze środka płynnie do góry, ustępując miejsca innym rzeczom wyświetlającym się na środku ekranu.

objectAnimator = ObjectAnimator.ofFloat(launcherActivity_applicationLogo, "y", 1f);

Wyczytałem, że trzeci parametr w tej funkcji ofFloat to ilość pixeli o ile przesunie się obiekt po wywołaniu objectAnimator.start(); Jednak bez względu na to, jaką daję wartość, czy 100, czy 1, czy -10, cały czas obrazek leci do góry w niekontrolowany sposób i ląduje sobie "gdzie chce" dosłownie.

W tym przypadku obiekt animator powinien przesunąc obiekt o 1 piksel, a tymczasem proszę

title

Wiecie o co tu może chodzić ?

2

ObjectAnimator.ofFloat(launcherActivity_applicationLogo, "y", 1f); nie animuje przesunięcia tylko absolutną pozycję. Do animowania przesunięcia służy właściwość translationY.

RezyserKinaAkcji napisał(a):

Wyczytałem, że trzeci parametr w tej funkcji ofFloat to ilość pixeli o ile przesunie się obiekt po wywołaniu objectAnimator.start();

Gdzie to przeczytałeś? W dokumentacji masz coś innego.

A single value implies that that value is the one being animated to, in which case the start value will be derived from the property being animated and the target object when start() is called for the first time.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1