Witam. Od razu mówie, że ucze się androida od 2 miesięcy więc proszę o wyrozumiałość.
W mojej aplikacji, która korzysta z fireBase, chciałem, aby po kliknięciu przez 2 użytkowników buttona, aplikacja przeszła do kolejnego activity. Mam zrobione logowania i rejestrację. W activity o którym mówię jest są obsługiwane przyciski które kolejno przechodzą do odpowiednich activity, jednak w tym jednym, o który mi chodzi nie wiem jak podejść do tematu. Po prostu nie wiem jak sprawdzić czy 2 użytkowników wcisnęło przycisk.
Mam jeszcze jedno pytanie: czy jest możliwość, żeby zresetować activity, ale zapamiętać coś z niego? mianowicie aplikacja którą pisze to gra państwa- miasta. po wpisaniu przez użytkowników danych do pól dostaną oni punkty jak to w tej grze jest. Po upływie regualminowego czasu, lub zakończenia rundy przez użytkownika, punkty mają być sumowane, i activity ma sie restartować ponownie, ponieważ założyłem że gra będzie składała się z kilku rund. Teraz pytanie czy suma punktów z rozgrywki może być zapisana i pokazana na końcu rozgrywki? Mam nadzieje ze wyraziłem się dość jasno. Pozdrawiam i z góry dziękuję za sugestie. poniżej kod do pierwszej częsci pytania:`
buttonAdd.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
}
});
buttonRank.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
Intent rank = new Intent(v.getContext(), RankingActivity.class);
}
});
buttonLogout.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
Intent logout = new Intent(v.getContext(), MainActivity.class);
startActivity(logout);
}
});
buttonPlay.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
Intent i = new Intent(v.getContext(), Game.class);
startActivity(i);
}
});
}
}`
oraz klasa z samą grą z której wyniki chciałem zapamiętać
`@Override
public void onTick(long millisUntilFinished) {
firstTimer.setText("Do końca rundy pozostało: " + millisUntilFinished/1000);
}
@Override
public void onFinish() {
firstTimer.setText("Koniec");
}
}.start();
findViewById(R.id.buttonFinnished).setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
timerOne.cancel();
new CountDownTimer(10000, 1000){
@Override
public void onTick(long millisUntilFinished) {
secountTimer.setText("Do końca rundy pozostało: " + millisUntilFinished/1000);
}
@Override
public void onFinish() {
secountTimer.setText("Koniec");
}
}.start();
}
});
}
}`