Witam, chciałbym dodać do projektu przycisk ze strony https://tympanus.net/codrops/2018/04/25/particle-effects-for-buttons/, niestety nie wiem jak zabrać się do personalizacji przycisku za pomocą options. Proszę o pomoc.
https://github.com/codrops/ParticleEffectsButtons/
Wydaje mi się, że jest to ładnie opisane.
Ewentualnie daj swój kod, pokaż co już zrobiłeś i z czym masz problem.
Jest tam napisane aby użyć konstruktora. Mógłbyś napisać jak ma wyglądać np. zmiana typu na triangle?. Nie znam dobrze js, a chciałbym skorzystać akurat z tego rozwiązania.
Tak na szybko (brzydko napisane, chodzi jedynie o pokazanie zasady działania, nie miałem czasu żeby się z tym pieścić).
1) sam kod:
<html>
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/particles.css" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/base.css" />
</head>
<body>
<script>
function schowaj() {
particles.disintegrate();
}
</script>
<div style="text-align: center; padding-top: 100px;">
<button class="button" onclick="schowaj()" style="margin: auto;">Button</button>
</div>
<script src='js/anime.min.js'></script>
<script src='js/particles.js'></script>
<script src='js/demo.js'></script>
<script>
let opcje = {
direction: 'right',
size: 4,
speed: 1,
color: '#e85577',
particlesAmountCoefficient: 1.5,
oscillationCoefficient: 1,
type: 'triangle'
};
var particles = new Particles('.button', opcje);//{direction: 'bottom', type: 'triangle', duration: 7777});
</script>
</body>
</html>
**2) **co do konstruktora - chodzi o to, że przekazujesz parametry w linii 31, jako parametr wywołania new Particles
3) Możesz to zrobić na dwa sposoby - albo tak, jak jest na przykładzie, czyli najpierw sobie tworzysz tablicę, a potem ją przekazujesz jako argument podczas wywołania konstruktora, albo możesz wywalić słowo "opcje" i wstawić to, co jest dalej wykomentowane. Obie wersje są poprawne i działają, kwestia preferencji/co kto woli. W drugiej opcji nie przekazujesz odwołania do tablicy z parametrami, ale wstawiasz ją inline
.
4) To co wkleiłem (przykładowy styl podany jako zawartość zmiennej opcje
) jest pobrany stąd - https://github.com/codrops/ParticleEffectsButtons/blob/master/js/demo.js
Już rozumiem, wielkie dzięki za pomoc :) a jeszcze mam pytanie, jeśli chciałbym aby na stronie były dwa takie przyciski to jak to powinno wyglądać?
Dobra, jeszcze raz Ci pomogę. Ale potem to kombinuj sam. Bo jakoś za bardzo nie wyczuwam z Twojej strony oznak samodzielności, raczej rzucasz hasło, nie próbujesz sam powalczyć, tylko czekasz na gotowca :P
<html>
<head>
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/particles.css" />
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/base.css" />
</head>
<body>
<script>
function schowaj() {
particles.disintegrate();
}
function schowaj_dwa() {
particles_dwa.disintegrate();
}
</script>
<div style="text-align: center; padding-top: 100px;">
<button class="button" id="pierwszy" onclick="schowaj()" style="margin: auto;">Button</button>
<br><br><br>
<button class="button" id="drugi" onclick="schowaj_dwa()" style="margin: auto;">Button</button>
</div>
<script src='js/anime.min.js'></script>
<script src='js/particles.js'></script>
<script src='js/demo.js'></script>
<script>
let opcje = {
direction: 'right',
size: 4,
speed: 1,
color: '#e85577',
particlesAmountCoefficient: 1.5,
oscillationCoefficient: 1,
type: 'triangle'
};
var particles = new Particles('#pierwszy', opcje);//{direction: 'bottom', type: 'triangle', duration: 7777});
var particles_dwa = new Particles('#drugi', {direction: 'bottom', type: 'triangle', duration: 7777});
</script>
</body>
</html>