poniższy kod obsługuje zdarzenie wyboru z polaw wyboru a na jego podstawie wyświetla listę. Moj problem polega na tym że nie wiem jak mam obsłużyć tą listę gdy zostanie wybrany dany element z tej listy.
<image></image>
public void actionPerformed (ActionEvent evt)
{
Object zrodlo=evt.getSource();//reakcja na przycisku na działanie użytkownika
if (zrodlo ==teams[0 ]) //(kliknięcie na wybrany przyci k)
{teams[0 ].setSelected(true);
dana.elementy=19;
dana.sciana=1;}
//dana.opinia2=dana.opinia3="";}
if (zrodlo ==teams[1 ])
{teams[1 ].setSelected(true);
dana.elementy=9;
dana.sciana=2;}
if (zrodlo ==teams[2 ])
{dana.elementy=9;
dana.sciana=3;}
if (zrodlo ==teams[3 ])
{dana.elementy=9;
dana.sciana=4;}
if (zrodlo ==teams[4 ])
{dana.elementy=9;
dana.sciana=5;}
if (zrodlo ==teams[5 ])
{dana.elementy=19;
dana.sciana=6;}
repaint();//odświeżenie widoku okna
lista.removeAllItems(); // usuwa wszystkie elementy z listy
// wstawia do listy rozwijalnej numery na których znajdują się obrazy
for(int a=0;a<dana.elementy;a++)
{
int z=a+1;
switch(dana.sciana)
{
case 1: if(tab.Pliki[a])
{
lista.addItem(""+z);}
break;
case 2: if(tab.Pliki[a+19])
{
lista.addItem(""+z);}
break;
case 3: if(tab.Pliki[a+28])
{
lista.addItem(""+z);}
break;
case 4: if(tab.Pliki[a+37])
{
lista.addItem(""+z);}
break;
case 5: if(tab.Pliki[a+46])
{
lista.addItem(""+z);}
break;
case 6: if(tab.Pliki[a+55])
{
lista.addItem(""+z);}
break;
}
}