Piszę z kolegami grę w Javie (libgdx) i potrzebuję uruchomić jedną metodę w nowym wątku co ok. 1/60s.
public void render() { // ta metoda jest automatycznie uruchamiana przez libgdx
server.start(); // <- w tej linijce wywala błąd (31 linijka)
Gdx.gl.glClear(GL20.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
if (screen != null) screen.render(Gdx.graphics.getDeltaTime());
while(Server.isAlive())
{
}
}
Metoda run() w klasie Server
public void run() {
for(int i = 0 ; i < mainArray.size ; i++)
{
mainArray.get(i).step(Gdx.graphics.getDeltaTime());
}
world.step(Gdx.graphics.getDeltaTime(), 6, 2);
}
Exception in thread "LWJGL Application" java.lang.IllegalThreadStateException
at java.lang.Thread.start(Unknown Source)
at com.xyz.abc.Engine.render(Engine.java:31)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication.mainLoop(LwjglApplication.java:223)
at com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication$1.run(LwjglApplication.java:124)