Android jak obejsc latencje.

0

Czesc ,

Robie swoj pierwszy mini-projekt. Pomysl jest takie 6 czujnikow piezo wykrywaja wibracje. Podlaczam je pod cokolwiek. Drukuje model perkusji. Podlaczam czujniki podlaczone pod arduino. Arduino wysyla stringi do androida, moze nawet przez bluetooth. W androidzie do kazdego czujnika jest przypisany dzwiek. Problem jaki sie pojawia to latencja , opozniony czas miedzy uderzeniem a dzwiekiem. Jak to obejsc ? Bo nie mam pojecia. Android w zasadzie tylko i wylacznie odbiera stringi, chyba to najlepszy pomysl i odtwarza dzwiek, mimo tego obawiam sie ze latencja w androidzie moze byc problematyczna.

0

W tego typu projektach latencja zawsze jest głównym problemem. Nikt ci nie powie jak to obejść bo ktoś z taką wiedzą zasługuje na nobla.

0

Czyli generalnie opcja z androidem nie ma prawy dzialac poprawnie ? Szkoda ... mozna to niby tez zrobic na mikrokontrolerze i glosnikach ale troche mniej futurystyczny taki projekt bedzie. Moglbys mi powiedziec jakie bedzie opoznienie mniej wiecej ? Ograniczajac wszystko do odbierania stringow w aplikacji i odtwarzania dzwieku ? Zauwazalne opoznienie ?

0

dlaczego akurat stringi? jak chcesz mieć jak najniższe opóźnienie to bym pozostał przy bajtach, zaoszczędzisz czas na przetwarzanie z jednej i z drugiej strony. A pewno opóźnienie będzie takie jak dobry kod napiszesz ;-)

0

wojciech :P a powiedz mi z swojego doswiadczenia ile zabiera czasu jezeli bym zostal przy prostych bajtach ? arduino > android > dzwiek. W przyblizeniu , dlugo , krotko , niezauwazalnie krotko .

0

To ty odpowiedz, jakiej jakości jest interface sieciowy w Twoim Androidzie, Arduino, jakie są jego parametry?
Jak chcesz zminimalizowac opóźnienie, to ze stringa przejdź na bajty jak już wcześniej zauważono.
Do tego przesyłaj UDP, a nie TCP.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1