Witam
Zaczynam zabawę z androidem i mam do Was kilka pytań.
Posiadam sobie 2 aktywności MainActivity i SecondActivity oraz klasę Player. W klasie Player znajduje się prosty konstruktor, a w MainActivity znajduje się obiekt Player. Obiekt Player posiada pole playerCash które potrzebuje użyć w praktycznie każdej aktywności a wyjściowo ma ich być kilka. W internecie wyczytałem o Parcelable i Serializable ale jest to dla mnie totalnie nie jasne. Załóżmy że mam sobie taki oto kod
public class Player implements Parcelable{
private String playerName;
private double playerCash;
// Constructor
public Player(String playerName, double playerCash){
this.playerName = playerName;
this.playerCash = playerCash;
}
// Implement Getter and setter methods
// Parcelling part
public Player(Parcel in){
this.playerName = in.readString();
this.playerCash = in.readDouble();
}
@Оverride
public int describeContents(){
return 0;
}
@Override
public void writeToParcel(Parcel dest, int flags) {
dest.writeString(playerName);
dest.writeDouble(playerCash);
}
public static final Parcelable.Creator CREATOR = new Parcelable.Creator() {
public Player createFromParcel(Parcel in) {
return new Player(in);
}
public Player[] newArray(int size) {
return new Player[size];
}
};
}
I teraz kilka pytań. Po pierwsze jak mam odebrać dane z drugiej strony? A jeśli już odbiorę to co gdy zdarzy się taki oto scenariusz. User wchodzi do którejś z aktywności , używa przycisku Kup, co powinno pobrać odpowiednią sumę, cyfrę z playerCash. Co się stanie jeśli User kliknie przycisk wstecz i wróci do MainActivity? Czy nowa wartość pola playerCash zostanie zapisana i odpowiednio wyświetlona w innej aktywności? Jeśli nie, to co potrzebuję zrobić / nauczyć się , aby móc takie zadanie wykonać? Za każdą pomoc, wielkie dzięki ;)