Gdx.input.justTouched() a batch

0

Witam, mam problem z swoim raczkującym projektem. Przeszukałem dokumentację, jednak nie znalazłem odpowiedzi. Otóż w moim "programie" położenie y dla Gdx.input.justTouched() jest odwrotne do batch.draw (Najprawdopodobniej przez to, że punkt 0.0 dla Gdx jest w górnym lewym rogu, a dla batch.draw znajduje się on w dolnym lewym rogu). Pytanie z mojej strony brzmi jak mogę sobie z tym poradzić (np. na co zmienić justTouched, lub batch.draw).

package com.mygdx.game;

import com.badlogic.gdx.ApplicationAdapter;
import com.badlogic.gdx.Gdx;
import com.badlogic.gdx.graphics.GL20;
import com.badlogic.gdx.graphics.Texture;
import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;

public class MyGdxGame extends ApplicationAdapter  {
	private SpriteBatch batch;
	private Texture gracz;
	private Gameobject gameObject1;
	int x,y;
	
	@Override
	public void create () {
		batch = new SpriteBatch();
		gracz = new Texture("ludzik.png");
		gameObject1 = new Gameobject(gracz);
		gameObject1.x=0;
		gameObject1.y=0;
		
	}
	public void render () {
		update();
		Gdx.gl.glClearColor(1, 1, 1, 1);
		Gdx.gl.glClear(GL20.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
		batch.begin();
		batch.draw(gameObject1.getTexture(), gameObject1.x, gameObject1.y);
		batch.end();
	}

	private void update() {
		if(Gdx.input.justTouched()) {
			x = Gdx.input.getX();
			y = Gdx.input.getY();
			gameObject1.x=x-20;
			gameObject1.y=y-20;
		}
		
	}
}
0
y = Gdx.graphics.getHeight()-Gdx.input.getY();
0

Wielkie dzięki ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1