odświeżanie tabeli

0

Dzień dobry! oto fragment mojego ActionListenera :

ActionListener al = new ActionListener(){
			public void actionPerformed(ActionEvent e) { 
			
		if(e.getSource() == before_Yesterday){
			
			Head.tab.removeAll();
			Head.oo.removeAll();
			datee = "http://www.livescore.com/soccer/"+String.valueOf(r)+"-"+String.valueOf(m)+"-"+String.valueOf(d-2)+"/" ;
			oo = new ScrollPanell(datee);
			tab = new Table();
			tab.repaint();
			//System.out.println(datee);
			//System.out.println(Table.table[0][0]);
			add(tab);
		}
		if(e.getSource() == yesterday){
			Head.tab.removeAll();
			Head.oo.removeAll();

			datee = "http://www.livescore.com/soccer/"+String.valueOf(r)+"-"+String.valueOf(m)+"-"+String.valueOf(d-1)+"/" ;
			 oo = new ScrollPanell(datee);
			tab.revalidate();
			tab = new Table();
			tab.repaint();
			//System.out.println(datee);
			//System.out.println(Table.table[0][0]);
			add(tab);
		} 

Na ekranie mam tabele.Chce aby po naciśnięciu przycisku np "yesterday" jej zawartość sie zmieniała(za to jest odpowiedzialny obiekt ScrollPanell). I wszystko dziala poprawnie naciskam przycisk, tabela sie zmienia naciskam drugi przycisk tabela rownież sie zmienia. Ale gdy przewinę tą tabele w dół a później znowu do gory to wartosci w tabeli są takie jak po pierwszym naciśnięciu przycisku. Moim zdaniem powinienem jakoś usuwać Tabele i tworzyć nową żeby ona nie pamietała starych wartości tylko nie wiem jak to poprawnie zrobić ;) Prosze o pomoc.

0

Standardowy sposób postępowania jest taki: wyrzucasz z modelu, to czego nie chcesz już wyświetlać, dodajesz do modelu to co chcesz wyświetlać, wywołujesz

model.fireTableDataChanged();

żadne validate ani repaint nie są potrzebne.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1