Cześć, jest może sposób na zmianę rozdzielczości systemu za pomocą jakiejś metody? Jeśli nie to może dało by się wprowadzić swój program w tryb pełno ekranowy przy zachowaniu standardowej rozdzielczości. Czyli np mam aplikacje 720p i chciałbym wprowadzić tryb pełnoekranowy przy zachowaniu rozdzielczości na monitorze 900p.
0
2
import javax.swing.*;
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
class Testing
{
GraphicsEnvironment env = GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment();
GraphicsDevice device = env.getScreenDevices()[0];
DisplayMode oldMode = device.getDisplayMode();
DisplayMode newMode = new DisplayMode(800,600,oldMode.getBitDepth(),oldMode.getRefreshRate());
public void buildGUI()
{
JPanel p = new JPanel();
JButton b1 = new JButton("Old Res.");
JButton b2 = new JButton("800 x 600");
JButton b3 = new JButton("Exit");
p.add(b1);
p.add(b2);
p.add(b3);
final JFrame f = new JFrame();
f.getContentPane().add(p);
f.pack();
f.setLocationRelativeTo(null);
f.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
f.setVisible(true);
b1.addActionListener(new ActionListener(){
public void actionPerformed(ActionEvent ae){
device.setDisplayMode(oldMode);
}
});
b2.addActionListener(new ActionListener(){
public void actionPerformed(ActionEvent ae){
device.setFullScreenWindow(f);
device.setDisplayMode(newMode);
}
});
b3.addActionListener(new ActionListener(){
public void actionPerformed(ActionEvent ae){
System.exit(0);
}
});
}
public static void main(String[] args)
{
SwingUtilities.invokeLater(new Runnable(){
public void run(){
new Testing().buildGUI();
}
});
}
}
0
@Tumeg Dzięki, dostosowałem do swoich potrzeb i działa jak marzenie.