Witam, bawię się troszkę w javie (pisze mini gierke). Mój problem polega na tym, że po skompilowaniu po jakimś czasie ekran zaczyna migać i po jakimś czasie ustaje i tak w kółko. Nie mam pojęcia jak temu zaradzić. Dodam, że używam metody paint() do rysowania elementów.
Oto kod:
@Override
public void paint(Graphics g) {
super.paint(g);
draw(g);
// plansza.rysujPlansze(g);
}
public void draw(Graphics g) {
for (int i = 0; i < plansza.plansza.length; i++) {
for (int j = 0; j < plansza.plansza[0].length; j++) {
if (plansza.plansza[i][j] == 1) {
g.drawImage(brick, 30 * j, 30 * i, this);
}
if (plansza.polaDocelowe[i][j] == 2) {
// g.setColor(Color.yellow);
// g.fillRect(30 * j, 30 * i, 30, 30);
g.drawImage(grass, 30 * j, 30 * i, this);
}
if (plansza.plansza[i][j] == 3) {
// g.setColor(Color.RED);
//g.fillOval(30 * j, 30 * i, 30, 30);
g.drawImage(chest, 30 * j, 30 * i, this);
}
if (plansza.wygrana() == true) {
boolean wygrana = true;
super.setVisible(false);
if (wygrana == true) {
JOptionPane.showMessageDialog(null, "BRAWO! WYGRAŁEŚ!");
System.exit(0);
}
}
}
for (int[] plansza1 :plansza.plansza) {
for (int j = 0; j < plansza.plansza[0].length; j++) {
if (plansza.plansza[i][j] == 4) {
g.drawImage(player, 30 * j, 30 * i, this);
}
}
}
}
}