Proszę o udzielenie mi informacji jaka jest adnotacja która pozwala na stworzenie pola w klasie encji i jest to pole opisowe nie jest przenoszone na tabele. Pole jest niewidoczne podczas zakładania tabeli
Z góry dziękuje
Proszę o udzielenie mi informacji jaka jest adnotacja która pozwala na stworzenie pola w klasie encji i jest to pole opisowe nie jest przenoszone na tabele. Pole jest niewidoczne podczas zakładania tabeli
Z góry dziękuje
Nie rozumiem pytania. Ale zgaduje że chodzi ci o pole typu enum i @Enumerated
?
@Entity
public class Product implements Serializable{
// Jaką adnotacje tutaj wstawić żeby pole quantity było w obiekcie Product ale żeby w tabeli nie została stworzona kolumna quantity
private int quantity;
----------GET ---- SET ----------
}
Albo dodac modyfikator transient albo adnotacje @Transient
.
Ale dlaczego chcesz tak zrobić? To jest bardzo bardzo zły pomysł. To będzie niewiarygodnie mylący zapis i ja osobiście powiesiłbym kogoś kto by coś takiego skommitował...
Ale jeśli musisz: @Transient
Dobrze wiedzieć więc będę się starał tego unikać. Robię do szkoły projekcik na zaliczenie przedmiotu i chciałem tego użyć do opisania ilości zamówionych produktów.
W tym momencie mam możliwość dodawania do koszyka ale za każdym kliknięciem dodaje nowy obiekt produktu zamiast tylko zwiększać pole ilość. Wydaje mi się że nie mogę zrobić kolumny ilość w klasie Produkt ponieważ Produkt N-N Zamówienie. Jeśli wybiorę ten sam produkt po raz drugi w innym zamówieniu i zmienię liczbę to zmieni mi się w wszystkich zamówieniach.
Ilości nie mogę również dać w zamówieniu
o_O Ale takich rzeczy w ogóle nie powinieneś trzymać w bazie. Takie rzeczy powinieneś przechowywać w sesji użytkownika!
Tak cała operacja nie jest zapisywana w bazie ale już po złożeniu zamówienia muszę mieć historię w której musi być ilość zamówionego produktu i zastanawiam się jak to rozwiązać
To ja nadal nic nie rozumiem. W takim razie po prostu źle zaimplementowałes mechanizm / zaprojektowałeś encje i tyle. Klasyczny przykład sytuacji kiedy szukasz sposobu na zrobienie bardzo dziwnej rzeczy, która wynika z błędu popelnionego wcześniej. Musisz poprawić wcześniejszy błąd a nie kombinować.