Java- refleksja. Przeszukiwanie klasy i wydobywanie wartości

0

Witam
Jako, że nie udało znaleźć mi się nikogo, kto napisze program za mnie, dlatego też muszę sam się podjąć tego zadania, ale będę potrzebować pomocy. Chcę pobrać kilka wartości wyświetlanych przez aplet zewnętrzny.
Wydaje mi się, że aby to osiągnąć to muszę przeszukać JFrame, aby znaleźć java.awt.Graphics i podmienić to na zmodyfikowane java.awt.Moje_Graphics, aby przy użyciu drawString dodatkowo przesyłało do mnie wartość, o którą mi chodzi.
Klasa jest bardzo rozbudowana i ma nieregularne rozgałęzienia.
Teraz takie zapytanie jak przeszukać całą klasę??

Pozdrawiam

0

"Jako, że nie udało znaleźć mi się nikogo, kto napisze program za mnie," - po przeczytaniu tego stwierdzenia raczej niewiele osób zgłosi się do pomocy.

0

Mam nadzieję, ze ktoś jednak pomoże ;)

0

Zakładając, że wyświetlane wartości mają jakąś reprezentację obiektową i jeżeli chcesz korzystać z refleksji, to możesz pobrać reprezentację obiektu swojej klasy (Class<Klasa> c = Klasa.class), po czym w zależności od tego jakich informacji potrzebujesz używasz konkretnej metody i przypisania do referencji konkretnego typu, np. "Method m[] = c.getMethods()", czy "Field f[] = c.getFields()".

0

No ok, ale jeśli klasa jest rozbudowana i obiekt znajduje się w obiekcie to jak to przeszukać???

0

Wtedy robisz to rekurencyjnie - do jednego, do kolejnego itd.

Zapuszczasz takiego DFS-a.

0

I pewnie tak długo przeszukiwać daną gałąź, aż natrafię na java.lang.Object i za każdym razem jak natrafię na java.awt.Graphics to zrobić f[i].set(object,Moje_Graphics), zgadza się?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1