DesKit, wielodziedzczenie

0

Cześć,

piszę w sprawie problemu z takim kodem:

 

package jit;
 
import java.applet.Applet;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Image;
 
/**
 *
 * @author mikroice90
 */
public class Skrzyzowanie extends Applet{
    private static final long serialVersionUID = 4537903338581596638L;
    public static boolean Run = true;
    Generator gen = new Generator();
    Sterowanie ster= new Sterowanie();
 
    @Override
    public void init()
    	{
 
    	Ekran.Init(this);
        Aktywnosc_Steruj.Go();
        Pole.Init();
        callActivity(gen,gen.generuj);
        callActivity(ster,ster.steruj);
    	}
 
    @Override
    public void paint( Graphics g )
 	   {
            Image obrazek = getImage(getCodeBase(),"tlo.jpg");
            g.drawImage(obrazek,0,0,this);
            Ekran.Rysuj( g );
 	   }
 
    public void rysuj()
 	   {
 	   repaint();
 	   }
}
 

jak wywołać metody callActivity w klasie dziedziczącej po Applet?
Klasa główna powinna dziedziczyć po Application wtedy nie było by problemy z metodami callactivity jednakże wtedy cały applet szlag trafił.
Ma ktoś pomysł?

0

Wielodziedziczenia w Javie nie ma. Spróbuj fragmenty z callActivity() przenieść do nowej klasy, która będzie dziedziczyć po Application.

0

Garść trywializmów:
Klasa Javowa nie może rozszerzać wielu klas, ale może implementować wiele interfejsów.
Możesz mieć wiele obiektów, np jeden rozszerza jakiś tam Application a inny rozszerza Aplet i jeden ma referencję do innego, dzięki czemu się komunikują.

0

Z innej beczki o DesKit. Czy istnieje możliwość zawieszenia wątku (takie coś jak sleep, tylko sleep w Deskicie nie działa) a waitDuration wytraca tylko czas symulacyjny a nie usypia wątek.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1