Bot obsługujący prosty program

0

Cześć. Mam tutaj prosty program, który po wciśnięciu przysiku start wyświetla w TextFieldzie numer od 1 do 3. Naszym zadaniem jest jak najszybsze wciśnięcie guzika o odpowiednim numerze. Chciałbym napisać bota, który obsługuje ten program tzn zczytuje z textfield'a numer przycisku i wciska dany przycisk. Prosiłbym o jakieś sugestie i podpowiedzi, bo nie do końca wiem, z której strony "ugryźć" dany problem. Poniżej link do programu(.jar).

http://speedy.sh/2sV3Y/Program.jar

0

Rozumiem, że tego numeru nie możesz ściągnąć bezpośrednio z kodu? Zainteresuj się klasą robot, tam masz podane bardzo fajne metody do pisania botów. Jeśli chcesz pobrać 1, 2 lub 3 to możesz zrobić to szybko w taki sposób:

  • z ułożenia pixeli zobacz co się wyświetliło, najpierw pobierasz zaznaczony obszar za pomocą klasy robot, a później sprawdź np 3 wybrane pixele;
    Powinno dać radę, sposób będzie działać, ale nie daję głowy, że jest najszybszy. Zależy jak bardzo zależy ci na szybkości.
0
pegi_gdy napisał(a):

Cześć. Mam tutaj prosty program, który po wciśnięciu przysiku start wyświetla w TextFieldzie numer od 1 do 3. Naszym zadaniem jest jak najszybsze wciśnięcie guzika o odpowiednim numerze. Chciałbym napisać bota, który obsługuje ten program tzn zczytuje z textfield'a numer przycisku i wciska dany przycisk. Prosiłbym o jakieś sugestie i podpowiedzi, bo nie do końca wiem, z której strony "ugryźć" dany problem. Poniżej link do programu(.jar).

http://speedy.sh/2sV3Y/Program.jar

Injectnij sobie.

Warto poczytać o ASM.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1