J2ME- tworzenie pliku graficznego ze stringa

0

Witam, mam problem z tworzeniem pliku graficznego w J2ME.
W skrócie co mniej istotne:

pobieram zakodowany plik w kodzie base64, dekoduję ten plik i wynik jest zapisywany do stringa, więc zawartość stringa wygląda tak jakbym wczytał plik graficzny do edytora tekstu.

Teraz to co ważne:

nie wiem jak zapisać plik (czyli to co znajduje się w stringu) jako obrazek do pamięci telefonu, próbowałem na różne sposoby zawsze wyrzuca mi IOException.

Czy jest to w ogóle możliwe do wykonania? Czy dużo roboty przy tym będzie? Jak to rozwiązać?
Proszę o pomoc

0

Problem rozwiązany. Użyłem biblioteki BouncyCastle do dekodowania base64 mój algorytm widocznie zawierał błędy.

Dekodowanie base64 z BouncyCastle:

	
public static byte[] decodeImageAtt(byte[] text) {
	    byte[] coded = Base64.decode(text);
	   return coded;
} 

Użycie:

 byte[] obr = decodeImageAtt(zalacznik.getBytes()); 
 Image img = Image.createImage(obr, 0, obr.length);

Pozdrawiam

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1