Co wybrać: java.net vs java.nio

0

Witam,
Zastanawiam się nad napisaniem aplikacji (gry MMO) w Javie typu klient-serwer. Chciałbym się was poradzić jakie podejście zastosować do komunikacji sieciowej przy pisaniu serwera.

1.Zastosować standardowe strumienie + pula wątków.
2.Czy może Nio.

Komunikację mam zamiar zabezpieczyć protokołem SSL.

Z tego co wyczytałem to wiele osób zachwala „Nio”, ale ja osobiście nie jestem do tego przekonany. Niedawno napisałem małą aplikację która miała na celu ( między innymi) zapis na HDD dużej ilości danych generowanych przez siebie. I według testów standardowe strumienie radziły sobie znacznie lepiej przy zapisie danych niż Nio.

Co wy byście mi poradzili??

0
AstroMag napisał(a)

I według testów standardowe strumienie radziły sobie znacznie lepiej przy zapisie danych niż Nio.

No w to jest mi niesamowicie trudno uwierzyc.

0

I według testów standardowe strumienie radziły sobie znacznie lepiej przy zapisie danych niż Nio.
Huhu, ja bym się tym nie sugerował. Internet jest znacznie wolniejszy niż obydwa powyższe.... Korzystanie tu z czystych strumieni, żeby być szybszym - to jak śpieszenie się na autobus, który przyjedzie za pół godziny.
Rób jak Ci łatwiej (więc pewnie nio)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1