Witam.

Mam polecenie:
wyrzucenie spraw związanych z układem współrzędnych do osobnej klasy, której przekazujemy referencję do obiektu Graphics

No i jest problem... Mam kod klasy Funkcja kwadratowa i wykres...

public class FunkcjaKwadratowa {

	private double a, b, c;

	public FunkcjaKwadratowa(double a, double b, double c) {

		this.a = a;

		this.b = b;

		this.c = c;

	}

	public double delta() {

		return b*b-4*a*c;

	}

	public double x1() {

		if (delta()<0)	return 0;

		return ( -b+Math.sqrt(delta()) )/2/a;

	}

	public double x2() {

		if (delta()<0)	return 0;

		return ( -b-Math.sqrt(delta()) )/2/a;

	}

	public double valueOf(double x) {

		return a*x*x + b*x + c;

	}

	public String formula() {

		return "f(x) = " + a + " x^2 + " + b + " x + " + c;

	}

}
import java.awt.*;



public class Wykres extends java.applet.Applet {

    float a,b,c;

    FunkcjaKwadratowa f;

    public void init() {

		a = ((getParameter("a")!= null)?Float.parseFloat(getParameter("a")):1);

		b = ((getParameter("b")!= null)?Float.parseFloat(getParameter("b")):1);

		c = ((getParameter("c")!= null)?Float.parseFloat(getParameter("c")):1);

		f = new FunkcjaKwadratowa(a,b,c);

    }

    public void paint(Graphics g) {

        g.setColor(Color.YELLOW);

        g.clearRect(0,0,getSize().width,getSize().height);

        // rysowanie uk³adu wspó³rzêdnych

        g.setColor(Color.BLACK);

        g.drawLine(200,0,200,400);

        g.drawLine(0,200,400,200);

        for (int k=10;k<400;k+=10) {

	        g.drawLine(k,197,k,203);

	        g.drawLine(197,k,203,k);

        }

        g.drawString("1",208,215);

        g.drawString("1",208,195);

        // wywietlenie wzoru funkcji

        g.drawString(f.formula(),100,430);

        // rysowanie wykresu

        g.setColor(Color.BLUE);

        for (int k=0;k<400;k++) {

        	double x = 1.0*(k-200)/10;

        	double y = f.valueOf(x);

        	if ((y>-20)&&(y<20))

        		g.fillOval(k, (int)(200-y*10), 3, 3);

        }

        	

    }

}

teraz mam z Wyktes.java wyrzucić do nowej klasy tą część kodu:

public void paint(Graphics g) {

        g.setColor(Color.YELLOW);

        g.clearRect(0,0,getSize().width,getSize().height);

        // rysowanie uk³adu wspó³rzêdnych

        g.setColor(Color.BLACK);

        g.drawLine(200,0,200,400);

        g.drawLine(0,200,400,200);

        for (int k=10;k<400;k+=10) {

	        g.drawLine(k,197,k,203);

	        g.drawLine(197,k,203,k);

        }

        g.drawString("1",208,215);

        g.drawString("1",208,195);

        // wywietlenie wzoru funkcji

        g.drawString(f.formula(),100,430);

        // rysowanie wykresu

        g.setColor(Color.BLUE);

        for (int k=0;k<400;k++) {

        	double x = 1.0*(k-200)/10;

        	double y = f.valueOf(x);

        	if ((y>-20)&&(y<20))

        		g.fillOval(k, (int)(200-y*10), 3, 3);

        }

        	

    }

pozostała reszta to parametry które musze przekazać do nowej klasy rysującej...
I tu moja proźba...
Mógł by ktoś pomóc, bo nie mam pojęcia jak to zrobić...

</b>