import java.awt.*;
import javax.swing.ImageIcon;
import javax.swing.JFrame;
public class MyWindow extends JFrame
{
//************tryb pelnoekranowy
public class ScreenManager
{
private GraphicsDevice device;
public ScreenManager()
{
GraphicsEnvironment localEnvironment = GraphicsEnvironment.getLocalGraphicsEnvironment();
device = localEnvironment.getDefaultScreenDevice();
}
public void setFullScreen(DisplayMode displayMode, JFrame window)
{
window.setUndecorated(true);
window.setResizable(false);
device.setFullScreenWindow(window);
if (displayMode != null && device.isDisplayChangeSupported())
{
try
{
device.setDisplayMode(displayMode);
}
catch(IllegalArgumentException ex)
{
}
}
}
//zwraca okno wykorzystywane w trybie pełnoekranowym
public Window getFullScreen()
{
return device.getFullScreenWindow();
}
//Przywraca początkowy tryb wyświtlania
public void restoreScreen()
{
Window window = device.getFullScreenWindow();
if(window != null)
{
window.dispose();
}
device.setFullScreenWindow(null);
}
}
//**********ustawienia ekranu
public void setScreen()
{
DisplayMode dispalyMode = new DisplayMode(0, 0, 0, DisplayMode.REFRESH_RATE_UNKNOWN);
setBackground(Color.white);
setForeground(Color.blue);
setFont(new Font("Dialog", Font.PLAIN, 24));
ScreenManager screen = new ScreenManager();
screen.setFullScreen(dispalyMode, this);
}
//**********RYSOWANIE I GRAFIKA
public Image loadImage()
{
ImageIcon icon = new ImageIcon("maliwojownicy/hero_ruch_p.png");
Image heroImage = icon.getImage();
repaint();
return heroImage;
}
public void paint(Graphics g)
{
g.drawImage(loadImage() , 100, 100, null);
}
}
może mi ktoś powiedzieć czemu nie wyświetla mi obrazka?
teoretycznie powinienem użyć:
ImageIcon icon = new ImageIcon(ADRES);
Image image = icon.getImage();
użyłem i nic:(
prosze o wyrozumiałość jestem początkujący w Javie:)