Obiekt image i dostęp do jego składowych

0

Witam,

interesuje mnie nastepujacy problem: posiadam obraz rastrowy w obiekcie Image, zalozmy 10x10 pikseli i chcialbym miec mozliwosc dokonywania transformacji nad nim, czyli w szczegolnosci, miec dostep do kazdego z jego 100 pikseli.

Prawdopodobnie popelniam blad, ze obraz rastrowy przechowuje w obiekcie typu Image, gdyz przegladajac dokumentacje nie znalazlem zadnej metody odpowiadajacej tej czynnosci.

Prosze o wskazowke, pozdrawiam.

0

Image nie jest obiektem ponieważ jest to klasa abstrakcyjna. Tak naprawdę używasz obiektów jakiejś wewnętrznej klasy Suna. Klasami konkretnych obiektów są np. BufferedImage i VolatileImage. Pierwsza jest obiektem reprezentującym obrazek w pamięci RAM, a druga obiektem reprezentujący obrazek w pamięci Video RAM karty graficznej.

0

PixelGrabber + google

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1