serwer prawie odbiera obiekty od klienta

0

cześć,
Problem w skrócie wygląda tak: serwer i klient(applet), oba w javie. Jest to pewnego rodzaju gra.
Klient wysyła informację(obiekt pewnej klasy) do serwera, gdy wykona określony(poprawny), nazwijmy to, ruch.
Serwer odbiera informację. Problem polega na tym, że gdy odbierze ją raz to za każdym następnym razem odbiera ją taką samą jak pierwsza informacja, choć ta powinna się różnić.
Serwer prócz odbierania informacji o ruchu udostępnia również możliwość komunikacji klientów między sobą - taki prosty chat, który całkowicie działa. Tym większe jest moje zdziwienie, że odbiór wiaodmości (stringów) działa, a już obiektów nie (tylko jeśli to pierwszy obiekt ;) ).

Odbieranie wygląda mniej-więcej tak:

while (true)
            {
                Object obj = oin.readObject();
                if (obj instanceof Ruch)
                {
                    Ruch ruch = (Ruch) obj;
                    System.out.println("odebralem ruch! "+ruch);
                    //powiadomić innych o ruchu
                }
                else if (obj instanceof String)
                {
                    String message = (String) obj;
                    System.out.println( "Sending "+message );
                    server.sendToAll( message );
                }
            }

Z góry dzięki za pomoc.

0

Znalazłem rozwiązanie problemu. Po wysłaniu obiektu należy użyć funkcji reset.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1