Witam! Korzystam z książki "J2ME. Tworzenie Gier." i chciałem dowiedzieć się czegoś o pisaniu gier na telefony komórkowe, niestety już na samym początku po przepisaniu jednego z przykładów mam kłopot z wyjątkiem (a przynajmniej tak mi się wydaje). Poniżej zamieszczam kod:
import javax.microedition.midlet.*;
import javax.microedition.lcdui.*;
public class HelloMidlet extends MIDlet implements CommandListener
{
Command cmdExit = new Command("Koniec", Command.EXIT, 1);;
TextBox txtBox = new TextBox("Witaj", "TEKST DO EDYCJI", 20, 0);
public HelloMidlet(){}
public void startApp()
{
Display display = Display.getDisplay(this);
txtBox.addCommand(cmdExit);
txtBox.setCommandListener(this);
display.setCurrent(txtBox);
}
public void commandAction(Command cmd, Displayable displayable)
{
if(cmd==cmdExit)
{
destroyApp(false);
notifyDestroyed();
}
}
public void pauseApp(){}
public void destroyApp(boolean unconditional){}
}
Uruchamiam to w KToolbar i program się kompiluje, uruchamia i po wciśnięciu przycisku wyskakuje komunikat o błędzie. Może ktoś mi w tym pomóc? Będę wdzięczny:)