datagram UDP + obiekt serializowany

0

Jako, ze to moj 1 post witam,
Chcialbym wsadzic do datagramu obiekt serializowany

byte[] dane = msg.getBytes("ASCII");
pakiet = new DatagramPacket(dane, dane.length);
client.send(pakiet);

Tak wyglada u mnie wsadzanie stinga do pakietu, a chcialbym wsadzic to

public class Paczka implements Serializable {

 int aktualnyGracz;

 int[][] board;

 int ROW, COL;
 
 boolean koniec = false;
 
 Paczka(int aktualnyGracz, int[][] board, int ROW, int COL, boolean koniec)
 {
 this.koniec = koniec;
 this.COL = COL;
 this.ROW = ROW;
 this.aktualnyGracz=aktualnyGracz;
 this.board=board;
 }
 
}

w wrsjie TCP wyglada to tak:

Paczka przesylka;

ObjectOutputStream wyjscie = new ObjectOutputStream(klient.getOutputStream());
wyjscie.writeObject(przesylka);

Czy ktos moglby mi pomoc?, jak powinien wygladac konstruktor
new DatagramPacket(dane, dane.length); z obiektem paczka.

Wiem, ze da sie przerobic to na stringa i wrzucic, ale takie rozwiazanie mnie nie satysfakcjonuje.

0

Potrzebny jest konstruktor bezparametrowy.

Edit: chyba zle zrozumialem :P

0

To moze inaczej, jak najlatwiej przeslac to, zeby pozniej mozna bylo latwo wyciagac np.
aktualnyGracz = przesylka.aktualnyGracz;
board = przesylka.board;
ROW=przesylka.ROW;
COL=przesylka.COL;
po przejrzeniu google to chyba nie ma innej mozliwosci jak
przesylanie byte[], wiec czy da sie to zaladowac do takiej postaci, przeslac a nastepnie latwo odtworzyc ?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1