AWS Cloud9 brak miejsca

0

Miał ktoś z was taki problem, że na Cloud9 zabrakło miejsca? Założyłem konto, uruchomiłem środowisko na Cloud9, stworzyłem aplikację w NodeJS i po godzinie pracy nagle nie mogę nawet dodać pliku, bo [Errno 28] No space left on device. Znalazłem tutorial na stronie AWS jak zwiększyć miejsce, ale to wymaga stworzenia pliku *.sh, a nie mogę tego zrobić bo [Errno 28] No space left on device. No to myślę, że sam wykonam instrukcję z tego pliku, przy jednej z nich jest napisane, że musze skonfigurować region za pomocą komendy aws configure. No to konfiguruję ten region, podaje co trzeba i na koniec [Errno 28] No space left on device. Przecież to jest jakiś rak. Da się to jakoś usprawnić czy to normalne zachowanie, że nic tam nie działa?

1

Może niekoniecznie z AWS Cloud9, ale ogólnie na Jenkinsowym serwerze raz też miałem taki dziwny błąd że No space left on device i chodziło nie o rozmiar plików, ale ich ilość. Ponieważ masz NodeJS to podejrzewam że node modules, które jest rozmiarów czarnej dziury, ma pełno plików. Z drugiej strony to chyba standardowy kejs... no nie wiem. Zobacz jak wygląda rozmiar i % zajętości plików w swoim katalogu apki, może w tym kierunku napotkasz przyczynę problemu.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1