Uruchamianie programu konsolowego nie pokazuje się w terminalu

0

Witam

od paru godzin próbuje rozwiązać problem i nic nie pomaga więc o poradę skierowałem sie tutaj.
Mianowicie chodzi o to że po odpaleniu programu napisanego w jezyku rust nie pojawia się konsola (cmd) wcześniej normalnie wszystko działało. Wyłączyłem też anty wirusa i dalej brak konsoli.

Co zrobić?

0

Jak go odpalasz, spod IDE, czy w nowo otwartej konsoli?

1

Na windowsie jest jeden bit w pliku exe i jak jest ustawiony na 0 czy 1, to odpala się konsola, a w przeciwnym wypadku gui aplikacja i tej konsoli nie będzie.
Pewnie wygenerowałeś gui aplikację, zamiast konsoli i ten jeden bit jest zmieniony, na pamiętam, w którym miejscu.

Ale jak skompilujesz w jednym i drugim przypadku cli/gui aplikację i zrobisz diff to znajdziesz szybko, ten jeden bit, który mówi systemowi przy tworzeniu procesu czy ma to być gui, czy cli i ma stworzyć konsolę i przekierować wejścia.

Możesz też samodzielnie stworzyć konsole jest od tego winapi.
jakieś

AllocConsole();
freopen("CONOUT$", "w", stdout);
freopen("CONIN$", "r", stdin);

0

@plugan300: To sobie w opcjach IDE ustaw by po zakończeniu procesu konsola się nie zamykała, albo na końcu programu daj jakaś instrukcje blokująca (nie polecam)

0
tumor napisał(a):

Na windowsie jest jeden bit w pliku exe i jak jest ustawiony na 0 czy 1, to odpala się konsola, a w przeciwnym wypadku gui aplikacja i tej konsoli nie będzie.
Pewnie wygenerowałeś gui aplikację, zamiast konsoli i ten jeden bit jest zmieniony, na pamiętam, w którym miejscu.

j.w
https://stackoverflow.com/a/74847803

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1