[assembler]Przeróbka kodu inkrementującego

0

Witam, chcę przerobić przydzielanie punktów doświadczenia w grze Car mechanic simulator 2015 za demontaż części i mam problem. Niby wszystko fajnie, odpaliłem cheat engine, namierzyłem adres licznika, odnalazłem odpowiedni adres, zrobiłem wstrzyknięcie kodu. Niestety problem jest tej natury, że po restarcie gry zaliczyłem znonka, ponieważ okazało się, że gra jest zabezpieczona ALS'em no i niestety mam problem, ponieważ o ile dałem radę odnaleźć wskaźnik na adres bazowy licznika XP, o tyle nie jestem w stanie odnaleźć dla adresu w którym jest kod inkrementujący, jak widać w przypadku na załączniku 0465C2D5. Próbowałem zastować pointer scanner, lecz niestety gra nie daje za wygraną i zwraca wskaźnik dla nieprawidłowego adresu, czyli ustawiam skan na adres 0465C2D5 a pointer scanner mi wyrzuca pointery na adres 0465C2C5 np. Generalnie sytuacja jest taka, że wyrzuca adres zawyżony lub zaniżony o 1. Ma ktoś pomysł jak mogę wykonać hack tego ALS'a i dowiedzieć pod jakim adresem faktycznie rezyduje moja instrukcja i pod jaki adres tym samym mam wykonać wstrzyknięcie kodu? W załączniku jest zrzut całego kodu jaki przechwycił cheat engine z adresu bazowego wskaźnika licznika XP po wybraniu opcji find out what acceses the adress pointed by this pointer. Bardzo proszę o instrukcje krok po kroku, ponieważ dopiero uczę się i nie do końca wszystko ogarniam co i jak.

0

O rety, co ja na myśli miałem jak to pisałem... :/ Chodzi oczwyiście o ASLR i sytuacja jest taka, że jak wiadomo przy każdym uruchomieniu adresy się zmieniają.

0

Powaga, nikt nie wie jak to ugryźć? :/ Podpowiedź może jakaś chociaż jak w takim razie namierzyć pointer do tego adresu instrukcji inc ecx. Wiem, że to jest wykonalne, bo ponter scanner mi znalazł, ale przez przypadek nadpisałem sobie wyniki i niestety już nie może mi ich znaleźć.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1