OpenGL Z-bufor

0

Witam,

Stworzyłem scenę z kulą, stożkiem oraz sześcianem. Moim zadaniem jest przetestować wszystkie funkcje z-bufora. Do kompilacji używam mingw. Niestety nie jestem biegły w programowaniu i dlatego bardzo prosiłbym o pomoc jak użyć z-buffora, gdzie, co wpisać. Załączam kod, z,x,v obracamy.

http://www.sendspace.com/file/dd5pc6

plik .exe jest w folderze bin

z początku trzeba usunąć /* żeby program poprawnie działał

0

http://www.opengl.org/documentation/specs/man_pages/hardcopy/GL/html/gl/depthfunc.html

ja mam zawsze na poczatku ustawione na glDepthFunc(GL_LEQUAL);

//

GL_LEQUAL Passes if the incoming depth value is less
than or equal to the stored depth value.
//

no i pass jest dla tych blizszych obiektow i one sa rysowane

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1