Tożsamości w Thunderbirdzie tak jak w Outlooku

0

w jednym thunderbirdzie chce zrobic kilka kont pocztowych, ale zeby dostep do nich byl zabezpieczony haslem. w outlooku ten problem rozwiazuje sie 'tozsamosciami', zakladam jedna dla kazdego uzytkownika, hasluje i dostep do poczty ma tylko wlasciciel tozsamosci. ale w thunderbirdzie nic takiego nie ma ;-( a moze jest a ja nie widze :|

chodzi mi o okienko takie jak przy uruchamianiu gg z kilkoma profilami, obrazowo mowiac ;-)

0

w menu start poszukaj Menedżer profili
tam to powinno byc

0

no wlasnie nie ma :/ moge dodac profil, owszem, ale nigdzie nie mam haslowania profilu.

0

Standardowo hasła nie ma.

Do tego jest jakaś wtyczka. Tyle ze z wtyczką jest taki problem że nieddziała. tzn po jej zainstalowaniu program sie nie odpala. I trzeba cośtam z komendy odpalić czy jakoś tak. Jakięs poł roku temu u sasiada to robiłem. Szczegułów wiec nie pamietam.

Ale po tej jednorazowej komendzie do tej pory wszystko mu działa. Ma swój profil na hasło.
Sorki że takie skromne info nie bado mam czas googlować za tym.

0

noprob. dzieki za info, przynajmniej wiem teraz czego szukac [browar]

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0