Czy jest jakiś program lub narzędzie (jak w temacie) dzięki któremu możemy zapisywać wygodnie kroki wykonywanych zadań / czynności typu: otwarty plik Word, zapisany plik, uruchomiona taka i taka akcja itd. - tak by później to w jakimś formacie wygodnie odczytać? Jest coś takiego?
Proponuję sprawdzić narzędzie wbudowane w windowsa "rejestrator problemów".
Zacząłbym od pytania. A na co Ci to potrzebne i jaki problem chcesz tym rozwiązać?
Chodzi mi o stworzenie "historii zadań i działań na komputerze". Czasami chce się do czegoś wrócić. Mam świadomość, że duży % tego zapisu byłby niepotrzebny, a tona materiału jest najgorszą rzeczą jaka może być, ale czasami np. zapis wszystkich kroków jest do czegoś przydatny.
Skupię się jednak na tym, jak ja to widziałem (hmm). W Excel-u (chyba...) bodajże kiedyś widziałem zapis poszczególnych kroków i zadań - nie mogę sobie w tej chwili przypomnieć dokładnie gdzie. Mogę się mylić, ale chyba tak. Linijka po linijce zapisywało wykonane kroki. Coś na zasadzie "cofnięto", "przeniesiono".
W dokumentach czy to Microsoft Office czy LibreOffice można włączyć rejestrowanie zdarzeń. Wtedy każda nawet najmniejsza zmiana zostanie odnotowana.