Szef zleca nam coraz więcej projektów do ogarnięcia. Firma się rozwija więc i zleceń więcej. Tylko robi się mały problem i zamieszanie ponieważ coraz trudniej to wszystko ogarnąć. Tym wszystkim zajmuje się ja i kilka jeszcze osób i nie chcielibyśmy powielać wykonywanych zadań a dodatkowo zależałoby nam aby szef mógł doglądać na jakim etapie już jesteśmy z danym projektem. Możecie jakiś program lub rozwiązanie polecić?
Może Jira?
Tak naprawdę pytanie zostało zadane zbyt ogólnikowo. Tego typu programów są setki na rynku, ale który wybrać to juz inna sprawa bo zależy od takich zmiennych jak specyfika firmy: inne będą bardziej się nadawały w przedsiębiorstwach usługowych, inne w produkcyjnych, liczba pracowników także ma istotne znaczenie, bo znam z doświadczenia dwa czy trzy które przy kilkunastu osobach najzwyczajniej w świecie już nie domagają
Ciężko powiedzieć, taki program brzmi dosyć skomplikowanie, ale trochę za mało szczegółów jest podanych. Najlepiej poszukać profesjonalnej formy, która zajmuje się wdrażaniem w firmach oprogramowania do zarządzania projektami czy coś podobnego. Wiele jest takich firm, które po prostu sprawdzą jakie obecnie macie oprogramowanie i jakie są Wasze wymagania i wszystko dopasuje do Waszych potrzeb. W ten sposób będzie najłatwiej i najszybciej.
ja bym ze swojej strony polecił Redmine (http://www.redmine.org/) + Plugin Agile (https:*www.easyredmine.com/redmine-agile-plugin?gclid=CjwKEAiA7_OzBRDA8OfT3orp51oSJACVqslI2pIxK_d5vAVet1kdx1Ca2RPCNml_c8k9fc1CTl4ZFhoCybTw_wcB https:*www.redmine.org/plugins/redmine_agile)
To też zależy jaką macie infrastrukturę w firmie. Np Jira i wszystkie projekty od Atliasana można fajnie zintegrować z AD.
Ja korzystam z Microsoft Project jest to na prawdę potężne narzędzie i można udostępnić licencje zespołowi projektowemu. W zależności od realizowanych przez Waszą firmę projektów w przypadku małych firmów Redmine / Jira, jeśli są to większe projekty MS - w tym, że tu konieczne jest mocne zaznajomienie się z platformą.
W bardzo małych projektach korzystam z Trello i do organizacji jest wystarczającym narzędziem.
Też bym polecił Jira. Miałem kiedyś okazję pracować z tym programem no i faktycznie, bardzo ułatwiło to pracę. Początkowo wiadomo, trzeba się trochę "namęczyć" zanim człowiek przywyknie i zaznajomi się z platformą, ale potem to już leci jak z płatka. Wygoogluj sobie ten program, poczytaj, może właśnie coś takiego jest Wam potrzebne.
A może sprawdziłby się u Ciebie system http://combeenut.pl ? Można go dostosować typowo pod firmę i z tego co wiem to można wypróbować ich wersję darmową , taką demo na okres kilkunastu tygodni, żeby można było ocenić, co konkretnie nas interesuje itd.:) Myślę, że jest to całkiem sensowna opcja, bo nie zawsze wiemy, co akurat sprawdzi się w przypadku naszej firmy konkretnie, dlatego taka opcja jest jak najbardziej na duży plus:) Poczytaj sobie więcej na ten temat i może akurat Cię coś zainteresuje:)