Wątek przeniesiony 2015-12-14 21:51 z Kariera przez somekind.

Zarządzanie projektami.

0

Szef zleca nam coraz więcej projektów do ogarnięcia. Firma się rozwija więc i zleceń więcej. Tylko robi się mały problem i zamieszanie ponieważ coraz trudniej to wszystko ogarnąć. Tym wszystkim zajmuje się ja i kilka jeszcze osób i nie chcielibyśmy powielać wykonywanych zadań a dodatkowo zależałoby nam aby szef mógł doglądać na jakim etapie już jesteśmy z danym projektem. Możecie jakiś program lub rozwiązanie polecić?

0

Może Jira?

0

Tak naprawdę pytanie zostało zadane zbyt ogólnikowo. Tego typu programów są setki na rynku, ale który wybrać to juz inna sprawa bo zależy od takich zmiennych jak specyfika firmy: inne będą bardziej się nadawały w przedsiębiorstwach usługowych, inne w produkcyjnych, liczba pracowników także ma istotne znaczenie, bo znam z doświadczenia dwa czy trzy które przy kilkunastu osobach najzwyczajniej w świecie już nie domagają

0

Ciężko powiedzieć, taki program brzmi dosyć skomplikowanie, ale trochę za mało szczegółów jest podanych. Najlepiej poszukać profesjonalnej formy, która zajmuje się wdrażaniem w firmach oprogramowania do zarządzania projektami czy coś podobnego. Wiele jest takich firm, które po prostu sprawdzą jakie obecnie macie oprogramowanie i jakie są Wasze wymagania i wszystko dopasuje do Waszych potrzeb. W ten sposób będzie najłatwiej i najszybciej.

0

ja bym ze swojej strony polecił Redmine (http://www.redmine.org/) + Plugin Agile (https:*www.easyredmine.com/redmine-agile-plugin?gclid=CjwKEAiA7_OzBRDA8OfT3orp51oSJACVqslI2pIxK_d5vAVet1kdx1Ca2RPCNml_c8k9fc1CTl4ZFhoCybTw_wcB https:*www.redmine.org/plugins/redmine_agile)

To też zależy jaką macie infrastrukturę w firmie. Np Jira i wszystkie projekty od Atliasana można fajnie zintegrować z AD.

0

Ja korzystam z Microsoft Project jest to na prawdę potężne narzędzie i można udostępnić licencje zespołowi projektowemu. W zależności od realizowanych przez Waszą firmę projektów w przypadku małych firmów Redmine / Jira, jeśli są to większe projekty MS - w tym, że tu konieczne jest mocne zaznajomienie się z platformą.

W bardzo małych projektach korzystam z Trello i do organizacji jest wystarczającym narzędziem.

0

Też bym polecił Jira. Miałem kiedyś okazję pracować z tym programem no i faktycznie, bardzo ułatwiło to pracę. Początkowo wiadomo, trzeba się trochę "namęczyć" zanim człowiek przywyknie i zaznajomi się z platformą, ale potem to już leci jak z płatka. Wygoogluj sobie ten program, poczytaj, może właśnie coś takiego jest Wam potrzebne.

0

A może sprawdziłby się u Ciebie system http://combeenut.pl ? Można go dostosować typowo pod firmę i z tego co wiem to można wypróbować ich wersję darmową , taką demo na okres kilkunastu tygodni, żeby można było ocenić, co konkretnie nas interesuje itd.:) Myślę, że jest to całkiem sensowna opcja, bo nie zawsze wiemy, co akurat sprawdzi się w przypadku naszej firmy konkretnie, dlatego taka opcja jest jak najbardziej na duży plus:) Poczytaj sobie więcej na ten temat i może akurat Cię coś zainteresuje:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1