komputer dla grafika

Odpowiedz Nowy wątek
2008-04-09 09:50
0

Znajomi poprosili mnie aby zlożyć im komputer dla grafika, konkretnie do tworzenia ulotek, siatek, itd... Praca odbywa się w programach adobe photoshop cs 2, Corelu. Limit 7-8 tys. Nie interesuje mnie jakiś komp ogółem w tej cenie tylko bardziej wyprofilowany pod obróbkę grafiki.


"Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia." - Albert Einstein
!user image

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 12:09
fdsfsd
0

wobec tego nastaw sie najbardziej na procesor i pamiec ram - grafika odziwo moze byc przecietna

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 12:50
rnd
0

Za 7-8k można kupić wszystko wypasione.

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 13:40
0

Co do adobe photoshop cs 2, Corelu, w ogóle grafiki 2d to raczej nie ma za dużego znaczenia. Wystarczy za 2 tys komp. Gorzej już na grafice 3d. To wtenczas trzeba włożyć większość kasy na procek. Są oczywiście w 2d filtry które zajmują czas, ale max 3 min przy 1024x768, a nie jak w 3d 24h.


:)

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 14:03
0

dzięks, nigdy nie zajmował się profesjonalnie grafiką i po prostu nie mam pojęcia co może być tak potrzebne.
A propos siatek(reklam) o powierzchni 200m2 nie robi się raczej w rozdzielczości 1024x768, z resztą nie znam sie na tym :/


"Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia." - Albert Einstein
!user image

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 14:11
0

Ajj... myślałem że reklamy internetowe :/ Nie nie czytałem za uwaznie


:)

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 14:49
0

U grafika w sumie to najwazniejsze sensowny proc, duzo ramu i mega super monitor, ze wskazaniem na ten monitor wlasnie. Cala reszta jesli to 2D nie ma takiego duzego znaczenia. Mozna sobie ustalic proporcje kasy w stylu komp 40%, monitor 60%.


You need to learn how to walk
before you can run

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 15:18
0

Monitor już jest limit nie obejmuje go.


"Zdrowy rozsądek to zbiór uprzedzeń nabytych do osiemnastego roku życia." - Albert Einstein
!user image

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 15:47
0

No to w zasadzie mocny proc i duzo RAMu jest podstawa. Wiekszosc kart graficznych bije sie o wypasne wsparcie dla 3D w gierach, a to tutaj nie ma znaczenia. Jak jest tyle kasy to doloz jakis szybki dysk i peryferia przydatne dla grafika (tablet na przyklad) i mysle, ze bedzie ladnie.


You need to learn how to walk
before you can run

Pozostało 580 znaków

2008-04-09 21:18
0

Wbrew pozorom karta tez ma znaczenie. Pomysl o czyms takim np.
http://www.nvidia.pl/object/quadro_fx_4500_x2_pl.html


Pozostało 580 znaków

2008-04-09 21:33
0

@WiktorDelphi: znaczy jakie znaczenie? I co to jest 'pozorą'?


You need to learn how to walk
before you can run

Pozostało 580 znaków

Odpowiedz
Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0