Po kompilacji aplikacji Win32 GUI ( komp. BCC32.exe)
w C++BuilderX utworzona aplikacjia startuje w dziwny sposób ,
oprócz np. okna głównego pojawia się okno konsoli , zamknięcie
okna aplikacji lub okna konsoli powoduje jej zakończenie.
Przykładowy makefile wygenerowany przez IDE .
# C++BuilderX Version: 1.0.0.1786
# Generated GNU Makefile
# Do not modify, as your changes will be lost on re-export
# User Defined Variables:
# End User Defined Variables
# Start of configurations
# If the user specified no configuration on the command line, set a default:
ifndef CFG
CFG := Release Build
endif
ifeq ($(CFG),Debug Build)
BUILD_DIR := windows\Debug_Build
Debug Build := 1
endif
ifeq ($(CFG),Release Build)
BUILD_DIR := windows\Release_Build
Release Build := 1
endif
ifneq ($(CFG),Debug Build)
ifneq ($(CFG),Release Build)
$(error An incorrect configuration was specified)
endif
endif
# End of configurations
ifeq ($(CFG),Debug Build)
# Default build target if none specified:
default: builddir windows\Debug_Build\gui.exe
all: default
windows\Debug_Build\gui.obj: gui.cpp
bcc32 -D_DEBUG -g100 -j25 -tWR -Od -r- -k -y -v -vi- -tWM -tW -c -I$(BCBX)\include -o$(BUILD_DIR)\gui.obj gui.cpp
windows\Debug_Build\gui.exe: windows\Debug_Build\gui.obj
ilink32 -D -Tpe -x -Gn -v -L$(BCBX)\lib c0w32.obj windows\Debug_Build\gui.obj,$(BUILD_DIR)\gui.exe,,cw32.lib import32.lib,,
builddir:
-mkdir windows
-mkdir windows\Debug_Build
clean:
-del windows\Debug_Build\gui.obj
-del windows\Debug_Build\gui.csm
-del windows\Debug_Build\gui.exe
-del windows\Debug_Build\gui.map
-del windows\Debug_Build\gui.ilc
-del windows\Debug_Build\gui.ilf
-del windows\Debug_Build\gui.ils
-del windows\Debug_Build\gui.tds
-del windows\Debug_Build\gui.ild
endif
ifeq ($(CFG),Release Build)
# Default build target if none specified:
default: builddir windows\Release_Build\gui.exe
all: default
windows\Release_Build\gui.obj: gui.cpp
bcc32 -g100 -j25 -tWR -O2 -k- -vi -tWM -tW -c -I$(BCBX)\include -o$(BUILD_DIR)\gui.obj gui.cpp
windows\Release_Build\gui.exe: windows\Release_Build\gui.obj
ilink32 -Tpe -x -Gn -L$(BCBX)\lib c0w32.obj windows\Release_Build\gui.obj,$(BUILD_DIR)\gui.exe,,cw32.lib import32.lib,,
builddir:
-mkdir windows
-mkdir windows\Release_Build
clean:
-del windows\Release_Build\gui.obj
-del windows\Release_Build\gui.csm
-del windows\Release_Build\gui.exe
-del windows\Release_Build\gui.map
-del windows\Release_Build\gui.ilc
-del windows\Release_Build\gui.ilf
-del windows\Release_Build\gui.ils
-del windows\Release_Build\gui.tds
-del windows\Release_Build\gui.ild
endif
Dzieje się tak pomimo wybrania opcji utworzenia projektu -> New GUI Application
Punkt wejścia w pliku wygenerowanym automatycznie wygląda normalnie :
#include <windows.h>
#ifdef __BORLANDC__
#pragma argsused
#endif
int APIENTRY WinMain( HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow )
{
...
..
return 0;
}
Dlaczego pojawia się dodatkowo okno konsoli ?