Witajcie,
Potrzebuję rady/wskazówki w kwestii albo programu, albo algo jakiego użyć.
Sprawa niby prosta - mam mapę wygenerowaną w jednym z generatorów, zapisana w SVG, potrzebuje ją dopasować do potrzeb, a następnie przerobić na heightmapę do Unreala.
Myślałem o czymś bazującym na szumie Perlina, ale takie rozwiązanie da przycięte geometrią krawędzie, idąc dalej, pomyślałem o diagraie Voronoi/triangulacja Delone tu dopasowałoby się do narzuconego kształtu wyspy/wysp. Sęk w tym, że chciałbym zachować ogólny rys rzeźby terenu i tylko go wzbogacić, i tu robi się mały zgrzyt.
Możecie polecić jakiś opensource, który mógłby pomóc? Ewentualnie nakierować czego by tu użyć, aby zbudować własny edytor? (Nieco "liznąłem" computer vsion ale póki co, zbyt mało)