Piszę grę która używa biblioteki SFML 2.5.1, gdy gracz wciśnie klawisz W a następnie D występuje ogromny spadek klatek.
Czy istnieje jakaś funkcja albo inna rzecz która może to naprawić?
kod:
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <string>
#include <ctime>
#include <iostream>
#include <array>
using namespace std;
using namespace sf;
int main()
{
ContextSettings settings;
settings.antialiasingLevel = 8.0;
RenderWindow w(VideoMode(640*2,480*2), "Game");
w.setVerticalSyncEnabled(true);
double Speed = 4;
CircleShape Player(80, 8);
while (w.isOpen())
{
Event event;
while (w.pollEvent(event))
{
if (event.type == Event::Closed)
w.close();
if (Keyboard::isKeyPressed(Keyboard::D))
{
Player.move(Speed, 0.f);
}
if (Keyboard::isKeyPressed(Keyboard::A))
{
Player.move(-Speed, 0.f);
}
if (Keyboard::isKeyPressed(Keyboard::S))
{
Player.move(0.f, Speed);
}
if (Keyboard::isKeyPressed(Keyboard::W))
{
Player.move(0.f, -Speed);
}
}
w.clear();
w.draw(Player);
w.display();
}
return 0;
}