Znikajacy obiekt na minusowej rotacji

0

Mam problem ze znikajacym obiektem. Gdy zmienna "z" dostaje wartosci z przedzialu 0-180 obiekt ładnie sie odwraca. Ale gdy juz schodze na minus 0 -180 obiekt znika.
To "z-85" musze zostawic ze wzgledu na obrot do kursora myszy.

foreach (PlayerOther player in loggedInPlayers)
{
    if (player.Name == name)
    {
        player.x = x;
        player.y = y;
        player.z = z;
       
        Vector3 position = new Vector3(x, y, z);
        Quaternion rotation = Quaternion.Euler(0, 0, z-85);
        Debug.Log(z);
        
        player.playerObject.transform.SetPositionAndRotation(position, rotation);
        playerFound = true;
     
        break;
    }
}
0

Podejrzewam, że to nie rotacja jest problemem, tylko pozycja.
Czy obiekt nie chowa się za kamerą?

0

Jak jade myszka nad obiektem ładnie sie obraca od lewej do prawej i tak samo w druga strone. Ale juz jak pod obiektem jest kursor obiekt znika w minusowym przedziale.

0

Co to za obiekt? Może zachodzi culling, bo wektory normalne ustawione są tylko w jedną stronę?

Pokaż też cały transform w edytorze. Dla obiektu, gdy jest widoczny i w sytuacji, kiedy zniknął.

0

Po prawej apka odpalona normalnie. Czerwona kropka gdzie byl kursor.1.png2.png3.png
A tu gdy jest widoczny.4.png

2

No to tak jak pisałem na początku. Nie zmieniaj pozycji Z obiektu razem z rotacją bo obiekt wychodzi za kamerę.
Jak renderujesz 2D to nie widzisz, że obiekt się oddala od kamery lub zbliża do kamery. Po prostu znika poza obszarem renderowania.

Zmień 9 linię wklejonego kodu na:

Vector3 position = new Vector3(x, y, 0.0f);
0

Temat rozwiazany ;P

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1