Wątek przeniesiony 2022-04-20 00:01 z C# i .NET przez Ktos.

Udostępnianie gier zawierających Unity Asset

0

Witam.
Mam pewno pytanie. A mianowicie robię gre na Unity i chciałbym ją wydać.
Problem jest w tym, że przy jej tworzeniu używam Unity asset.
Czy podczas udostępniania projektu muszę napisać, że z tego korzystałem?
Proszę o pomoc!

0

W standardowej licencji assetów z Asset Store nie widziałem nigdzie zapisu o attribution => https://unity3d.com/legal/as_terms

Tak więc sądzę, że wspominanie o autorze assetu nie jest wymagane, albo miło by było, żeby gdzieś o tym napisać.
Najlepiej zrób w grze credits, gdzie będziesz na bieżąco spisywać użyte assety.
Ja w swoich grach implementuję przeglądarkę z linkami do asset store oraz nazwami assetów i autorów.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1