Miałem na myśli brak sensu wprowadzania algorytmiki na 1szym semestrze 1szego roku ponieważ wiele osób zaczyna swoją przygodę od zera, nie mając żadnej wiedzy programistycznej. Dla przykładu , żeby być w stanie implementować algorytmy, trzeba dodatkowo nauczyć się składni dowolnego języka (w 95% jest to C++ ponieważ prowadzący go używa) a na drugim semestrze, przedmiot Funadamentals~ wprowadza studentów właśnie w C++ , podsumowując , przez 3/4 semestru na tym przedmiocie nie ma co robić ponieważ wszyscy znają doskonale rzeczy,które są na nim robione. Moim zdaniem , idealnie byłoby gdyby te przedmioty ze sobą zamienić.
PS program studiów jest tak beznadziejny,że właśnie za 3 godziny mam zajęcia z...algorytmiki tyle,że w PT. Mógłbym opisać tysiąc różnic w prowadzeniu tych przedmiotów mimo,że content jest identyczny (moja koordynatorka wymagała ode mnie wzięcia tego przedmiotu) , mogę nawet wrzucić zdjęcia z course booka , który dostaje się na wejściu tych zajęć. W porównaniu z Polską nie ma nawet o czym rozmawiać. Jeżeli ktoś byłby chętny, to mógłbym zrobić małe porównanie czy to na mikroblogu czy to w osobnym temacie.