witam
jak w temacie
jak zrobic animacje ukazujacego JPG powiedzmy w TImage ew. jak inaczej?
z gory dzieki, pozdro
witam
jak w temacie
jak zrobic animacje ukazujacego JPG powiedzmy w TImage ew. jak inaczej?
z gory dzieki, pozdro
Rozumiem, że chcesz stworzyć animację przez pliki JPG? W takim przypadku pozostaje wątek z pętlą zmieniającą obrazki + Sleep.
rol napisał(a)
Rozumiem, że chcesz stworzyć animację przez pliki JPG? W takim przypadku pozostaje wątek z pętlą zmieniającą obrazki + Sleep.
Bo po co uzyć komponentu TTimer ? :>
mozesz stworzyc sobie zmienna typu Timage. Wczystywac do niej cos i robic Draw().Timer to dobry pomysl
Oleksy_Adam napisał(a)
Bo po co uzyć komponentu TTimer ? :>
bo nad wątkiem ma się znacznie większą kontrolę i większe możliwości :>
Rysuj po canvasie, bo inaczej bedzie to niemilosiernie wolne. Najprosciej jest napisac klase, ktorej obiekt w konstruktorze bedzie pobieral parametry typu Canvas obiektu na ktorym chcesz malowac, oraz tablice "klatek".
a mnie zastanawia w pytaniu slowo "ukazujacego"...
czy przypadkiem nie chodzi mu o "FadeIn"?
a nie lepiej będzie połączyć te obrazki w jednego GIF-a??
Chyba że twój program ma ukazywać różne obrazki, wtedy trzeba będzie dodać do swojego programu konwersję JPG-GIF, ale na to szkoda czasu...
ok zrobie ta anim. paroma jpg tak tez myslalem od poczatku ale myslalem ze moze byc prostsze rozwiazanie ale nie jest zle ;) ten jpg do animacji jest tylko jeden
dzieki ;)