canvas, obrazki

0

Mam coś takiego:

var
graphic_nabywca : TBitmap;
begin
graphic_nabywca := TBitmap.Create;
graphic_nabywca.LoadFromResourceName(DLL, 'DRUK_NABYWCA');
// DLL jest to plik res skompilowany do dll'a
Canvas.Draw(PaperWidth div 2 +2, 0, graphic_nabywca);
end;

co tu jest nie tak? Kompiluje się prawidłowo ale nie wyswietla mi obrazka.
plik istnieje

0

Z tego, co kiedyś próbowałem zauważyłem, że nie można przekazać jako uchwytu modułu wartości zwróconej przez LoadLibrary() - musiałbyś jakoś dorwać zawartość zmiennej HInstance z biblioteki DLL - np. zwrócić ją przez jakąś funkcję i dopiero tą wartość podać jako 1. parametr metody TBitmap.LoadFromResourceName().

0

A jakieś konkrety?? jakimi metodami nigdy tego nie robiłem co ciekawe

// zaladuj biblioteke
DLL := LoadLibraryEx(PChar(ExtractFilePath(ParamStr(0))+'Lib\Pack.dll'), 0, LOAD_LIBRARY_AS_DATAFILE);
Image1.Picture.Bitmap.LoadFromResourceName(DLL, 'DRUK_NABYWCA');

ładuje mi do image
Canvas.Draw(PaperWidth div 2 -15, 0, Image1.Picture.Bitmap); //DZIAŁA

0

z innej beczki. Jak można konvertować np. bitmape na picture i odwrotnie ?? to samo do TGraphic TBitmap TPicture Czy to się da jakoś normalnie zrobić. ??

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1