plynne wyswietlanie JPGow (animacja)

0

Poszukuje najprostrzego sposobu do plynnego wyswietlania animacji zlozonej z JPGow. Dlatego opengl itp odpadaja :) Chodzi oto, abym przy uruchomieniu programu wczytal kilkanascie plikow graficznych do pamieci a potem kolejno je wyswietlal - powodujac plynna animacje. Czasami bede musial na jakis czas zastopowac (tzn pokazywac jedna klatke), a potem po jakims czasie znow ruszyc z animacja. TImage odpada bo miga, nawet przy DoubleBuffered:=true; Moze mi polecicie jakis komponent?

0

Rysuj bezpośrednio na formie, poprzez jej Canvas.

0
var
  Form1: TForm1;
  X : Integer;
  JPG : array [1..9] of TJPEGImage;


implementation

{$R *.dfm}

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
begin
  Canvas.Draw(0,0, JPG[X]);
  Inc(X);
  if X = 10 then X := 1;
end;

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
var
  I : Integer;
begin
  for I := 1 to 9 do
  begin
    JPG[I] := TJPEGImage.Create;
    JPG[I].LoadFromFile('D:\Temp\test\test000' + IntToStr(I) + '.jpg');
  end;
  X := 1;
  DoubleBuffered := True;
end;

procedure TForm1.FormDestroy(Sender: TObject);
var
  I : Integer;
begin
  for I := 1 to 9 do
    JPG[I].Free;
end;

Przy niektórych rodzajach animacji może troche migać :/ .

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1