[Delphi] Niby konsola

0

Potrzebuje wykonac konsole w aplikacji Win32 tak abym mogl operowac na niej jak na okienku dosowym. Wszystkie procedurki itp dopisze sobie sam bo to nie problem tylko nie wiem jak wykonac i obslugiwac samo okno. Pewnie nie wiecie o co chodzi ? Przyklad: Zeby zrobic takie okienko moglbym uzyc richedita (zalezy mi na kolorach) i zrobic tabele [80:25] i zrzucac co zmiane tabeli jej zawartosc odpowiednio do richa, ale obawiam sie ze moze powstac efekt migawki. Znowu zastosowanie 25 labeli tez by bylo nijakie jesli chodzi o kolor pojednyczych liter. Czy macie jakies propozycje ? Odpada oczywiscie uzycie normlanego okienka dosu, poniewaz aplikacja musi byc wpelni win32.

P.s.
Jesli graliscie w takie gry jak Adom (wersja Win 1.1.1 nie DOS) lub TomeNET (Tales of Middle Earth Multiplayer - nie wiem czy dobrze napisalem) to bedziecie wiedziec o co mi chodzi.

P.s.2
Myslalem nawet nad okienkiem z DirectDrawem ale to juz przesada ;] Co prawda ma to swoje plusy np. tlo za czcionka, ale raczej tego nie chcialbym robic.

0

Hmm nie wiem czy cie to zadowoli, ale ja kiedys uzylem po prostu jakiesgoes RichEdita a na dole wstawilem TEdit, usunalem im Border, Wygladalo to tak, ze polecenia wpisywalo sie tylko z dołu konsoli (w TEdit). Rozwiazanie najłatwiejsze

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1