Własny bufor klawiatury w Delphi

0

Piszę gierkę w Delphi i OpenGL i mam problem z obsługą klawiatury [sciana] . Na razie korzystam z Windows Messages ale do gier to się chyba nie nadaje. Znalazłem arta na ten temat (ale tylko do asemblera): <url>http://4programmers.net/article.php/id=502 </url>. Na warsztacie było tesh coś takiego tylko że do Pascala i w Delphi nie chciało pójść. Może ktoś będzie umiał to zastosować w Object Pascalu. Lepiej te z asemblera, ale narzekał nie będę jeśli ktoś znajdzie inne rozwiązanie.

0
wesoledi napisał(a)

czemu nie?

tu masz przyklad:
http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=10

tak tylko, że tam do obsługi klawiatury jest użyte WinAPI! A mi chodzi o coś innego, lepszego, jak napisałem w poprzednim poście!

0

WinAPI korzysta z bufora BIOSu, a to umożliwia wciśnięcie max 3 klawiszy (głośniczek zaczyna piszczeć kiedy program nienadąża), co w grach odpada!

0

ile wcisniesz klawiszow zalezy od klawiatury, biosu, systemu itd
jesli klawiatura nie obsluzy wiecej niz 3 klawiszy to najlepszy bufor nic Ci nie da... to jest akurat wina konstrukcji... ja np moge wcisnac max 4 klawisze... inni moga 5 a starsze klawiatury np 2....
(jesli sie walnalem to sorki :))

0

klawiatura ma tesh ograniczenie ale to jest mniejsze ogranieczenie niż w biosie bo ten udostępnia mały bufor klawiatury. Prośba nadal aktualna.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1